Хмари тегів (хмари слів)
Хмара
тегів (хмара слів) — це візуальне подання списку категорій (або тегів, також званих
мітками, ярликами, ключовими словами, тощо).
Зазвичай використовується для опису ключових слів (тегів) на веб-сайтах, або для представлення неформатованого тексту.
Ключові слова найчастіше являють собою окремі слова, і важливість кожного ключового слова позначається розміром шрифту або кольором. Таке уявлення зручно для швидкого сприйняття найвідоміших термінів і для розподілу термінів за популярністю щодо один одного.
При використанні ключових слів для спрощення навігації по веб-сайтам, терміни забезпечуються гіперпосиланнями на поняття, які маються на увазі під ключовими словами. (За матеріалами Вікіпедії).
Зазвичай використовується для опису ключових слів (тегів) на веб-сайтах, або для представлення неформатованого тексту.
Ключові слова найчастіше являють собою окремі слова, і важливість кожного ключового слова позначається розміром шрифту або кольором. Таке уявлення зручно для швидкого сприйняття найвідоміших термінів і для розподілу термінів за популярністю щодо один одного.
При використанні ключових слів для спрощення навігації по веб-сайтам, терміни забезпечуються гіперпосиланнями на поняття, які маються на увазі під ключовими словами. (За матеріалами Вікіпедії).
Створення
хмари слів відбувається у кілька етапів: визначення теми, яка об’єднує «хмару»,
введення ключових слів, візуалізація тексту шляхом підбору форми-асоціації,
оформлення форми. Використовувати «хмару слів» доречно як на будь-якому етапі
уроку, від оголошення теми до рефлексії, так і у будь-якій формі роботи учнів
- індивідуальній, груповій чи
колективній.
Географія.
9 клас
Тема: «Національний склад населення України»
Етап: Мотивація навчальної діяльності
-
Подивіться уважно на «хмару слів» та з’ясуйте, про які
аспекти теми «Населення України» йтиметься на уроці?
-
Правильно, в хмарі розміщені представники корінного
населення та національних меншин України.
6 клас
Тема: "Гідросфера" (урок - подорож узагальнення навчального
матеріалу)
Етап ІІ станція
-
Виберіть
з хмари слів всі ті, що є складовими водної оболонки планети та отримайте
наступне завдання
Складові гідросфери
8 клас
Тема. «Природні ресурси України»
Етап: Засвоєння навчального
матеріалу
- Практичне завдання
Побудова секторної діаграми «Забезпеченість природними
ресурсами»
·
Знайдіть
у хмарі слів назви природних ресурсів України
·
Розташуйте
їх у алфавітному порядку
·
Співставте
з відсотками та побудуйте діаграму
·
Створіть
умовні позначення
·
Зробіть
висновок про забезпеченість України різними видами природних ресурсів
8%
24%
30%
17%
12%
6%
3%
Дерево
хмар
Етика
5 клас
Тема: «Що для людини є сім’я»
Етап: Рефлексія.
Створювання хмари слів за допомогою асоціацій до
поняття «Сім’я»
-
Що для мене є сім’я?
Сім’я
Хмари слів на уроках інформатики.
Для уроків використовуються сервіси створення «хмари слів» Tagxedo.org або Tagul.com. Сервіс Tagxedoне вимагає реєстрації і дозволяє створювати хмари
слів різної форми з представленої бібліотеки, завантаживши текст або вказавши
посилання на сторінку з потрібним текстом. В налаштуваннях можна змінити колірну
схему, параметри тексту, а також орієнтацію слів в просторі. Кирилиця
відображається коректно. СервісTagulмає такі самі інструменти з обов’язковою
реєстрацією. Після створення хмари слів її можна зберегти до себе на комп'ютер
у вигляді картинки, можна поділитися своєю творчістю у соціальних мережах або
розмістити на сайті за допомогою HTMLкоду.
Приклади використання.
1.Етап актуалізації опорних знань. Учні обирають знайомі поняття та їм
визначення в усній чи письмовій формі.
2. Етап узагальнення. Вибрати із хмари
слів види інформаційної моделі.
3. Перевірка домашнього
завдання. Вибрати із хмари тегів слова, яких не вистачає у визначенні
Плагіат – привласнення авторства на _________ твір науки, ___________,
мистецтва або на чуже відкриття, _________, а також використання в своїх працях
чужого твору без ___________на автора.
Хмарні технології (хмари слів) на уроках хімії.
Назва сервісу: Word Tagul. Clouds (https://tagul.com/clouds/)
Предмет:
хімія
Тема: «Електролітична
дисоціація кислот, солей, основ у водних розчинах», 9 клас
Етап уроку: Актуалізація опорних знань
Завдання: Дати визначення термінів.
Назва сервісу: Word
Tagul. Clouds (https://tagul.com/clouds/)
Предмет:
хімія
Тема: «Ступінь дисоціації», 9 клас
Етап уроку: Активізація
пізнавальної діяльності, повторення
Завдання: Подана суть
визначення (відповідно, слова в розкид), а учням необхідно визначити, що це за
термін. (Відповідь: ступінь дисоціації - відношення числа молекул, що розпалися
на іони, до загального числа розчинених молекул електроліту)
Назва сервісу: Word
Tagul. Clouds (https://tagul.com/clouds/)
Предмет:
хімія
Тема: «Алюміній», 9 клас
Етап уроку: Актуалізація опорних знань
Завдання: За фізичними
властивостями елемента, дізнатися тему уроку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий