Хмари слів

Хмари тегів (хмари слів)
Хмара тегів (хмара слів) — це візуальне подання списку категорій (або тегів, також званих мітками, ярликами, ключовими словами, тощо). 
Зазвичай використовується для опису ключових слів (тегів) на веб-сайтах, або для представлення неформатованого тексту. 
Ключові слова найчастіше являють собою окремі слова, і важливість кожного ключового слова позначається розміром шрифту або кольором. Таке уявлення зручно для швидкого сприйняття найвідоміших термінів і для розподілу термінів за популярністю щодо один одного. 
При використанні ключових слів для спрощення навігації по веб-сайтам, терміни забезпечуються гіперпосиланнями на поняття, які маються на увазі під ключовими словами. (За матеріалами Вікіпедії).

Створення хмари слів відбувається у кілька етапів: визначення теми, яка об’єднує «хмару», введення ключових слів, візуалізація тексту шляхом підбору форми-асоціації, оформлення форми. Використовувати «хмару слів» доречно як на будь-якому етапі уроку, від оголошення теми до рефлексії, так і у будь-якій формі роботи учнів -  індивідуальній, груповій чи колективній.
                                                   Географія.    
                                                       9 клас
Тема: «Національний склад населення України»
Етап: Мотивація навчальної діяльності
-         Подивіться уважно на «хмару слів» та з’ясуйте, про які аспекти теми «Населення України» йтиметься на уроці?


-         Правильно, в хмарі розміщені представники корінного населення та національних меншин України.


                                            6 клас

Тема: "Гідросфера" (урок - подорож  узагальнення навчального матеріалу)         
Етап ІІ станція
-         Виберіть з хмари слів всі ті, що є складовими водної оболонки планети та отримайте наступне завдання 
                                     Складові гідросфери


                                                     8 клас
Тема. «Природні ресурси   України»                                                                                    
Етап:  Засвоєння навчального матеріалу 
- Практичне завдання
Побудова секторної діаграми «Забезпеченість природними ресурсами»
·       Знайдіть у хмарі слів назви природних ресурсів України
·       Розташуйте їх у алфавітному порядку
·       Співставте з відсотками та побудуйте діаграму
·       Створіть умовні позначення
·       Зробіть висновок про забезпеченість України різними видами природних ресурсів
8%
24%
30%
17%
12%
6%
  3%
                                       Дерево хмар


                                                    Етика
                                                  5 клас
Тема: «Що для людини є сімя»
Етап: Рефлексія.
Створювання хмари слів за допомогою асоціацій до поняття  «Сім’я»
-         Що для мене є сімя?

                                                   Сім’я

Хмари слів на уроках інформатики.
Для уроків використовуються сервіси створення «хмари слів» Tagxedo.org або Tagul.com. Сервіс Tagxedoне вимагає реєстрації і дозволяє створювати хмари слів різної форми з представленої бібліотеки, завантаживши текст або вказавши посилання на сторінку з потрібним текстом. В налаштуваннях можна змінити колірну схему, параметри тексту, а також орієнтацію слів в просторі. Кирилиця відображається коректно. СервісTagulмає такі самі інструменти з обов’язковою реєстрацією. Після створення хмари слів її можна зберегти до себе на комп'ютер у вигляді картинки, можна поділитися своєю творчістю у соціальних мережах або розмістити на сайті за допомогою HTMLкоду.
                                             Приклади використання.
1.Етап актуалізації опорних знань. Учні обирають знайомі поняття та їм визначення в усній чи письмовій формі.



2. Етап узагальнення. Вибрати із хмари слів види інформаційної моделі.




3. Перевірка домашнього завдання. Вибрати із хмари тегів слова, яких не вистачає у визначенні
Плагіат – привласнення авторства на _________ твір науки, ___________, мистецтва або на чуже відкриття, _________, а також використання в своїх працях чужого твору без ___________на автора.


Хмарні технології (хмари слів) на уроках хімії.

Назва сервісу: Word Tagul. Clouds (https://tagul.com/clouds/)
Предмет: хімія
Тема: «Електролітична дисоціація кислот, солей, основ у водних розчинах», 9 клас      
                                                    

Етап уроку: Актуалізація опорних знань
Завдання: Дати визначення термінів.

Назва сервісу: Word Tagul. Clouds (https://tagul.com/clouds/)
Предмет: хімія
Тема: «Ступінь дисоціації», 9 клас  

Етап уроку: Активізація пізнавальної діяльності, повторення
Завдання: Подана суть визначення (відповідно, слова в розкид), а учням необхідно визначити, що це за термін. (Відповідь: ступінь дисоціації - відношення числа молекул, що розпалися на іони, до загального числа розчинених молекул електроліту)

Назва сервісу: Word Tagul. Clouds (https://tagul.com/clouds/)
Предмет: хімія
Тема: «Алюміній», 9 клас  

Етап уроку: Актуалізація опорних знань
Завдання: За фізичними властивостями елемента, дізнатися тему уроку.



Комментариев нет:

Отправить комментарий